čtvrtek 2. června 2016

Inspirace z talíře č. 3



 dnešní snídaně - banán, müsli srdíčka kokosová s čokoládou z Lidlu a datlový sirup

výborný banánový koláč s ovesnými vločkami, politý datlovým sirupem

rýže Basmati, kari koření, bazalka, kukuřice a sýr.... 
hoodně sýru - rozpuštěné v mikrovlnce, nejlepší!!

banánový chia pudink

kukuřičné lupínky smíchané s jogurtem - tentokrát to byl řecký jahodový 0,5%

křehké rohlíčky ACTIVE s tuňákovou pomazánkou a jablko k tomu

můj historicky první mugcake, řekla bych, že se povedl :)  

špagety, s omáčkou s vepřovými kostičkami (od mamky) posypané sýrem

poprvé jsem vyzkoušela jáhly a moc mi nechutnaly, kdyby jste mi někdo poradily 
nějaký dobrý typ, jak jednoduše a chutně připravit jáhly, budu ráda... nejlepší 
na tomhle obědě byl losos, den před tím vyuzený doma v udírně 
s trochou koření a citronovou šťávou   

rychlooběd - kuřecí plátek a croissant semínkový, tmavý

v dnešním článku je více premiérových jídel, tak i tohle řadím mezi ně, mám ráda 
ovesné kaše, ale poprvé jsem vyzkoušela rýžové vločky a kaše z nich mi chutnala 
více, než z ovesných :) takže určitě budu dělat často... přidala jsem chia semínka, 
skořici, trochu medu a na dozdobení oblíbený datlový sirup, 
arašídové máslo - moje domácí - 100% arašídy :-) a zrmažené švestky 

další rýže (jasmínová) s kari kořením, bazalkou 
a s další tunou sýru - používám Eidam 30%

těstoviny aneb co lednice nabídla, kuřecí kousky, cottage sýr, zelenina, kečup....

rizoto s vepřovým masem a houbami 

zase, zase, zase.... křehké rohlíčky ACTIVE, s tuňákovou 
pomazánkou a tentorkát s cherry rajčátkama 

začíná období salátů :) tenhle je s balkánským sýrem a trochou olivového 
oleje a kořením... no a k tomu výborný vícezrnný bochník z Lidlu 

rýžová kaše k snídani... s chia semínky, skořicí, banánem, arašídovým máslem, 
s brusinkami a s výbornou hořkou čokoládou Lindt 90% kakaa 

večeře v podobě vícezrnného bochníku z Lidlu, kuřecí prsní šunka speciál, 
sýr eidam šumavský 20% a trocha zeleniny

moje domácí müsli - ovesné vločky smíchané se sušeným 
banánem, se sušeným kokosem a meruňka k tomu 

hokus pokus o tvarůžkovou pomazánku, která měla vzniknout rozpuštěním tvarůžek 
s trochou másla, pažitky a chilli a měla se krásně roztírat, no pokus se nezdařil 
dle představ a je z toho sýr na krájení, nikoli na roztírání :D ale i tak chutná skvěle 

rychlovka oběd - další zeleninový salát, s Cottage sýrem 
a se suchary Knack Snack z kauflandu

zobání - ovesné vločky s brusinkami, vlašskými oříšky, sušeným banánem a kokosem

nejlepší z nejlepších.... rizoto z krabích tyčinek

další salát, tentokrát z červeného zelí

Žádné komentáře:

Okomentovat