středa 29. června 2016

Inspirace z talíře č. 5


nedávno jsem někde na netu objevila tenhle recept na tvarohovo-ovesné knedlíky 
s jahodami a za mě mají 10 bodů z 10ti, byly výborné... za nedlouho 
na blog přidám recept s postupem... 
ozdobila a dodala jsem jim ještě lepší chuť datlovým 
sirupem a namletými vlašskými ořechy :)


 těstoviny se zeleninou a vepřovými kousky s kari kořením
 jednou za čas croissant... s jahodovým jogurtem
 jasmínová rýže, jak jinak než s tunou sýru Eidam 30%, 
slunečnicovými semínky, bazalkou a kari kořením :)
 kukuřičné lupínky s řeckým brusinkovým jogurtem a se sušenými brusinkami
 křehké rohlíčky ACTIVE slunečnicové, žervé, vajíčka a cherry rajčátka
kuřecí řízek obalený v kukuřičných lupínkách a domácí bramborový salát (bez majonézy)
 snídaňová rýžová kaše s chia semínky, s medem, skořicí, banánem 
s hořkou čokoládou Lindt a sušené meruňky jako malá tečka
 letní zeleninový salátek s balkánským sýrem a se suchary Knäck Snack s kmínem
 křehké rohlíčky ACTIVE s makrelami z plechovky, mňam, mňam....
 další zeleninový salátek, tentokrát s nastrouhaným Eidamem...
rychlovka oběd - tortilla s kuřecí šunkou, sýrem a s čínským zelím
 nejlepší z nejlepších... křehké rohlíčky ACTIVE s arašídovým máslem a banánem
 obět rohlíčky ACTIVE s mozzarellou, rajčetem, posypané bazalkou...
 další zeleninový salát.... s mozzarellou a k tomu suchary Knäck Snack s kmínem
 vyzkoušela jsem a stačilo, taková slanější, mě nic neříkající chuť.. přesto, 
že tuňáka mám docela ráda, tohle už bych si nedala
 Müllermilch je další premiérový výrobek, který jsem zkusila poprvé 
a chutnal mi, ještě mám v lednici vanilkový a jahodový, určitě budu 
kupovat častěji... k ryhlé svačině výborné.. jinak v misce jsou smíchané 
vločky se sušeným banánem a sušeným kokosem - takové domácí nepečené rychlo müsli
 tvaroh se skořicí, kešu oříšky, banán a nejlepší müsli srdíčka z Lidlu
 těstoviny se zbytkem zeleninové směsi s vepřovými kousky...
 jasmínová rýže, kuřecí šunka, čerstvá bazalka ze zahrádky a ananas z plechovky
 vločky (pšeničné x ovesné) se sušeným banánem a sušeným 
kokosem, k tomu bílý jogurt Klasik (2,4%)
 ovesná kaše s chia semínky...banán, sušené brusinky, müsli 
srdíčka a nejlepší domácí arašídové máslo
vaječné těstoviny.. ,,nečekaně" s kari kořením, s další 
tunou sýru Eidam 30% a s čerstvou bazalkou

1 komentář:

  1. Tak dobře, teď mi nemá kdo vařit a jsem opravdu ráda, že vidím tento článek! :D Skvělá inspirace. :) Mám hlad.

    OdpovědětVymazat