pátek 25. listopadu 2016

Inspirace z talíře č. 14

jedny z nejlepších lívanečků, které jsem zatím dělala :)

 noky z batátů... takový můj experiment, který se vážně povedl :) 
 opět batátové noky... tady sladká verze... (recept)
s tvarohem, chia semínky a s datlovým sirupem

 další snídaňové.... 

 žitné těstoviny se směsí, co dům dal... tofu, fazolky, rajčatová omáčka a koření...

 moje historicky první sushi v životě a musím říct,
že mi to moc chutnalo, nejlepší bylo to s lososem

 žitné placky se zeleninovou pomazánkou a mrkev

 halušky od mamky... nešlo odolat

 kuskus se zeleninovou směsí

 křehké rohlíčky ACTIVE slunečnicové s arašídovým máslem a s banánem...
tuto dobrotu jste mohli vidět už v předchozích Inspiracích z taliře, moje oblíbené

 placky jen z žitné mouky a sojového mléka....
se směsí ze zeleniny a uzeného tofu

vaječná omeleta pro přítele k snídani...

 nudle s medvědím česnekem, s vajíčkem a s tuňákem ve vlastní šťávě

 rýže Basmati, kuřecí šunka, kukuřice a kari koření...

 čokoládové sušenky bez tuku, s tvarohem ke svačině(recept)

 nudle s medvědím česnekem, s další zeleninovou směsí...

 pšeničné tortilly se šunkou, sýrem a salátem

 ještě jednou zbytek rýže s kuřecí šunkou a kukuřicí a k tomu cherry rajčátka

 palačinky s marmeládou, dozdobené ovocem...
 ovesná kaše s jablkem a tvarohem... 

fazole se sýrem...

2 komentáře:

  1. Batátové noky se Ti povedly a určitě byly výborný. Já bych si dala čokoládové sušenky. Miska hvězda je moc hezká

    OdpovědětVymazat