středa 23. srpna 2017

Inspirace z talíře č. 34

semolinové těstoviny s uzeným tofu, s čerstvým špenátem a s cottage sýrem


rýže s kari, už bohužel nevím, co všechno v tom bylo, 
ale určitě to bylo moc dobrý... jako každá moje splácanina :)  :D

jedna snídaňová ovesná.... (zde)

zase ta moje oblíbená čína od mamky ♥ :)

výborné muffiny ke svačině, na které tu brzo bude recept :) 

zeleninový salát jen se solí, pepřem a trocha citronové šťávy

oběd v práci - kuskus s fazolkami v tomatu, posypané sušenými rajčaty... 

svačinka v práci - cereální toast + meruňky + tofu pomazánka
recept na pomazánku tu bude brzy... :) 

...další porce kuskusu s fazolemi v tomatu, s mletým 
hovězím masem + zavařené cibulky 

něco jako chilli con carne po mém.... se zavařenými okurky a žitnými suchary

jedna rýžová kaše od Nominalu :) 
sice mám radši, když si ji udělám celou sama, z vloček... 
ale když není čas a je chuť na kaši, 
tak je zrovna tahle kašička jasnou volbou :) 

semolinové bezvaječné těstoviny....
se směsí z uzeného tofu, čerstvého špenátu a cottage sýru :)

 dva žitné suchary s tofu pomazánkou... 
kombinace této pomazánky 
se slunečnicovými semínky je opravdu chuťově boží :) 

tohle nevypadá zrovna moc dobře :D ale bylo
 to dobré a taky je to taková nějaká inspirace....
omáčka na špagety s vepřovými kousky (zase od mamky) 
a k tomu nudle s medvědím česnekem, nakonec
 jsem si to ještě pak posypala hromadou nastrouhaného eidamu 

a ještě do třetice... kuskus s fazolkami v tomatě, s mletým masem

moje oblíbená kombinace ♥
mini rolky RACIO (chia semínka, rýže) + domácí jahodová marmeláda,
vejce natvrdo, nakonec posypané mletou skořicí...

už naposledy.... semolinové těstoviny se špenátovými listy, 
s tofu a s cottage sýrem, dostala jsem hodně špenátu, 
tak jsem udělala nálož tohodle jídla a živila jsem 
se tím snad týden :D takže bohužel, jídla na fotkách 
jsou tu víckrát, ale pokaždé trošku jinak naaranžované :D

po hrooozně dlouhé době.... křehké rohlíčky ACTIVE slunečnicové,
arašídové máslo a banán ♥

6 komentářů:

  1. Máš krásnou hvězdicovou mističku! Můžu se zeptat, odkud? všechna jídla vypadají skvěle, tenhle druh článků mám ráda. Vždycky se inspiruji na každodenní vaření a pečení. :) Měj se krásně, Stepanka_T

    Corculum | Stepanka_T

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za komentář :)
      Já mám taky moc ráda, tyhle články...
      Tu misku mám myslím že z KIKu :)

      Vymazat
  2. Vypadá to moc dobře, většinu bych si hned dala. Vlastně asi všechno až na to maso :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na ty muffinky se už moc těším! A ten kuskus s fazolemi a rajčatami taky vypadá moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miši, na ty muffiny se zas tak těšit nemusíš, jsou to ty tvoje jablečné... v rámci naší spolupráce už jsem pár tvých receptů vyzkoušela :D :)

      Vymazat