pondělí 18. listopadu 2019

JSEM ZPÁTKY

Ahoj,

po dlouhé době se opět vracím a chci navázat na to, kde jsem skončila.
Poslední článek (recept) jsem vydala více než před rokem (15.6.2018) a už delší dobu přemýšlím o tom, že bych chtěla pokračovat 😊 Pohrávala jsem si i s myšlenkou, že bych založila úplně nový blog a začala od začátku, ale nakonec jsem se rozhodla zůstat tady, bylo by mi líto vymazat nebo uložit někde do zapomnění tři roky, které jsem věnovala tomuhle blogu.
To, co tu chci zveřejňovat budou recepty, můžu říct že asi z 98% jen recepty. Vaření, pečení, smažení, vše co mě napadne. Už tehdy jsem si tenhle blog zakládala s myšlenkou, že to tu bude taková moje virtuální kuchařka. Sem tam vytvořím nějaký svůj recept, jinak hledám inspiraci na internetu, na různých stránkách, instagramových účtech, v kuchařkách, kterých mám víc než dost i třeba recepty od známých. Všechno, co zde zveřejním, vždy bude u receptu uvedený i autor, zdroj, kde jsem se nechala inspirovat 😊 a protože mě to v kuchyni prostě baví a baví mě i focení (i když teda ty fotky nejsou nic extra), spojim tyhle dvě věci dohromady - upeču, navařím, nafotím a šup s tím na blog.
Můžete se tedy těsit každý měsíc na spoustu receptů.

Když už jsem se tady takhle rozepsala, chtěla bych zmínit ještě jednu věc - je to takový ,,projekt" s Míšou z blogu wantbefitm.blogspot.com.
Vymyslely jsme ho už dříve a po nedávné domluvě jsme se rozhodly, že i v tomhle navážeme na to, kde jsme skončily a budeme v tom pokračovat, jsem za to ráda a Miši tobě děkuji, že to se mnou dál potáhneš😆😇

O co jde:
Budou to dva druhy článku (samozřejmě recepty), které budou vycházet pravidelně každý měsíc.

Každý desátý den v měsíci vyjde recept jak u mě, tak i u Míši na blogu, ve kterém budou dvě suroviny, které si předem dohodneme, aby ten recept obsahoval.
Každá vymyslíme jednu surovinu nezávazně na sobě a z těchto dvou pak uděláme nějaký recept. Může to být recept z kuchařky, vymyšlený nebo někde z internetu..., prostě cokoliv.
Druhý recept vyjde vždy patnáctý den v měsíci a to bude zase recept té druhé z blogu, prostě a jednoduše já ukuchtím nějaký recept, od Mišky z blogu a Míša zase jakýkoliv recept, který mám na blogu já.
No já doufám, že jsem to napsala aspoň trošku srozumitelně 😃
Jo a s tímhle typem článků (receptů) začínáme v lednu. Tak se těšte.

Jen chci ještě dodat, že neplánuju žádné povídací články, ani nic podobného, takže tohle tu ode mě nečekejte. Ale pokud hledáte nějaký recept (jakýkoliv), jste tu správně.
To je asi vše k mému povídání. Mějte se krásně a já budu ráda za každou vaši návštěvu.

4 komentáře:

  1. Nemáš vůbec za co Miško ♥ Já jsem moc ráda, že náš projekt po pauze obnovíme! :) Moooc se těším na Tvé nové články ♥♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se vracíš! :) Tvoje recepty mě vždycky bavily. Těším se, že budu mít opět po každém tvém receptu hlad :D

    TheWayByA

    OdpovědětVymazat