sobota 23. listopadu 2019

Krtkův dort na plechu

Těsto:
2 hrnky hladké mouky
1 hrnek cukru
2 vejce
1 prášek do pečiva
1 hrnek oleje
3 lžíce kakaa
1 hrnek mléka
špetka soli

Krém:
250 g tvarohu
400 g zakysané smetany
1 vanilkový pudink
300 ml mléka
250 ml šlehacky
2 vanilkové cukry
6 lžic cukru
100 g hořké čokolády
5 -7 banánů

Postup:
Z bílků a špetky soli vyšleháme tuhý sníh. Mouku smícháme s práškem do pečiva a kakaem. Do mísy dáme žloutky, cukr, olej a vyšleháme dohladka. Přidáme mouku, mléko a promícháme. Nakonec zlehka vmícháme sníh z bílků. Těsto nalijeme na vymazaný a moukou vysypaný plech a upečeme - 180 stupňů asi 30 minut (horkovzduch). Uvaříme pudink (mléko, 4 lžíce cukru, pudinkový prášek) a necháme vychladnout.
Krém:
Tvaroh, zakyslou smetanu a vanilkový cukr ušleháme dotuha, nahrubo nastrouháme čokoládu,  nakonec dosladíme dle chuti a smícháme spolu s pudinkem.
Do vychladlého korpusu vydlabeme 1 cm hlubokou prohlubeň a necháme asi 1 cm okraj. Podélně naskládáme banány (půlky), a na to natřeme tlustou vrstvu krému. Vydlabanou část korpusu najemno rozdrobíme a hustě tím posypeme celý moučník. Drobenku lehce přitlačíme do krému a dáme ztuhnout do lednice (přes noc).

3 komentáře:

  1. Krtkův dort mám moc ráda, ale dělám ho bez banánů,protože ty moc nemusím 😁😁 tyjo, už jsem ho dlouho nedělala, tak bych to měla napravit! Krásná fotka Miško ❤ už jsem na ni koukala na ig 😊

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám banány teda moc ráda :) takže čím víc, tím líp :)
      A děkuju, ty mi vždycky vše pochválíš :D :*

      Vymazat
    2. Ale prosímtě ♥ Píšu jenom pravdu ♥

      Vymazat