středa 29. ledna 2020

Pizza z mrkvového těsta

Suroviny:
160 g mrkve
2 vejce
60 g ovesných vloček
80 g tvarohu (odtučněný)
20 g špaldové mouky
1 lžička kypřícího prášku
..............
kečup
oregáno
šunka
sýr
cherry rajčátka

Postup:
Mrkev oloupeme a nastrouháme najemno. Poté přidáme ostatní ingredience a vytvoříme těsto. Já dělala v pizzovači, ale jinak si na plech vyložený pečicím, vytvoříme tenší placku. Okraje můžeme potřít olivovým olejem a chvíli předpečeme v troubě. Po cca 5 minutách vytáhneme a přidáme na pizzu kdo co má rád - kečup, koření (pizza koření, oregáno...), šunku, sýr a dáme zapéct zpět do trouby.

Zdroj:
IG - rychle_fit_recepty



6 komentářů:

  1. Hned jsem si odkaz na tento recept poslala na firemní e-mail, abych ho zítra rozeslala holkám :) mňam, vyzkoušíme

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Važně to byla mňamka, myslím, že vám bude chutnat :)

      Vymazat
  2. Koukám, že už pořádně používáš pizzovač :D Pizza vypadá náramně! Já dělám nejradši z tvarohového či kynutého těsta :) Z květáku a tak mi moc nechutná :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo jo :D poslední dobou i na volská oka... :D
      U nás je taky vřelý favorit pizza z pomazánkového másla :) ale tahle byla výborná, ani není poznat, že těsto je z mrkve :)

      Vymazat
  3. Veľmi ma zaujalo tvoje cesto z mrkvy, pretože ho vidím prvýkrát. :) Teším sa až recept vyskúšam. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není to úplně můj nápad :)
      Ale jinak je těsto vážně dobré :)

      Vymazat