úterý 28. ledna 2020

Dhál z červené čočky

Suroviny:
Olivový olej
Cibule
2-3 stroužky česneku
kari, zázvor mletý, kurkuma,
kmín mletý, sůl, pepř
Červená čočka
Voda dle potřeby
1 plechovka rajčat
petrželka
šťáva z 1/2 citronu

Postup:
Na oleji orestujeme cibulku, poté přidáme česnek (nadrobno) a všechno koření (kromě pepře a soli). Koření necháme chvíli provonět a poté nasypeme čočku a zalijeme vodou. Vaříme do změknutí. Pak přidáme rajčata, osolíme, opepříme dle chuti, nasypeme petrželku a nakonec nalijeme citronovou šťávu.

Poznámka:
Podáváme s volským okem. Jsou k tomu výborné i zavařené okurky.

2 komentáře:

  1. Dhál jsem už taky párkrát zkoušela, ale zatím jsem nenašla žádný recept, který by mi fakt hodně chutnal. Moc mi nejde dokořenit jídlo a protože tady je toho koření tolik, že nevychytám správně poměry :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ho dělala poprvé a byl výborný. Koření jsem dávala tak nějak od oka dle chuti :)

      Vymazat