pondělí 10. února 2020

Domácí pečené kokosové müsli


Suroviny:
3 hrnky ovesných vloček jemných
1/2 hrnku slunečnicových semínek
1/2 hrnku kokosu (strouhaného)
1/2 hrnku kokosu (plátky)
1 lžíce hroznového cukru
1 lžička mleté skořice
3 lžičky lněné semínko mleté
1/2 hrnku kokosového oleje (rozpuštěný)

Postup:
V míse smícháme všechny sypké suroviny, rozpustíme si kokosový olej a nalijeme
do směsi. Vše smícháme aby se to spojilo dohromady. Vysypeme na pečící papír. Pečeme  na 180 stupňů cca 12 minut, potom promícháme a ještě dopékáme dalších
5-10 minut. Občas kontrolujeme, aby se nám müsli nespálilo.

Výzva s Míšou: Únor 2020, sladká verze
Zadané suroviny: Skořice a lněné semínko
Mrkněte TADY, co ze zadaných surovin vymyslela Míša.

2 komentáře:

  1. Jéé, koukám, že jsi taky použila mleté :) Domácí granoly mám hrozně ráda. Teď mám momentálně upečenou čokoládovou :) Tahle vypadá moc dobře :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já je mám ráda. Už jsem strašně dlouho nedělala, tak mi to přišlo vhod :)

      Vymazat