neděle 15. března 2020

Kaše z přesnídávky (vegan)

Suroviny:
70 g ovesných vloček
90 g jahodové přesnídávky
100 ml vody
1/2 lžičky skořice

10 g brusinek
10 g křížal
1 lžíce slunečnicových semínek

Postup:
V hrnci opečeme vločky na sucho, až začnou vonět přidáme přesnídávku a zalijeme vodou. Přidáme skořici a vaříme
do zhoustnnutí.
Poté dáme do misky a ozdobíme dle chuti.

Zroj:
Miška má v receptu dozdobeno křížaly, rozinkami a slunečnicovými semínky, já rozinky nemám moc ráda, tak jsem je nahradila brusinkami
a ještě jsem si to vytunila oříškovým máslem a datlovým sirupem.
wantbefitm.blogspot.com / původní recept ZDE


Hodnocení:
Kaše mám ráda v jakékoliv podobě, takže za mě super.

2 komentáře:

  1. To mě moc těší, že Ti kaše chutnala! :) Tahle z přesnídávky je výborná a člověk ji už nemusí ani sladit :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) byla vážně dobrá. Zrovna včera jsem si ji zase dělala ke snídani :)

      Vymazat