úterý 14. dubna 2020

Cizrna na paprice

Suroviny:
cibule
olivový olej
cizrna
kokosové mléko
sladká paprika
sůl, pepř
petrželová nať

Postup:
Cizrnu si namočíme den předem. Na druhý den pořádně propláchneme a dáme cizrnu vařit doměkka - cca 1 hodinu. Na olivovém oleji osmahneme nadrobno nakrájenou cibuli, přidáme uvařenou cizrnu s trochou vody, ve které se vařila. Necháme probublat, poté nasypeme sladkou papriku a osolíme. Dále odebereme polovinu cizrny a rozmixujeme tyčovým mixérem (to aby jsme nemuseli zahušťovat moukou), vrátíme zpět do pánve a promícháme. Poté přidáme kokosové mléko a chvíli vaříme. Nakonec přihodíme nasekanou petrželovou nať a ještě dokořeníme dle chuti. Podáváme s těstovinami.

4 komentáře:

  1. mňam to by som hneď vyskúšala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta teda vypadá parádně! Cizrnu na paprice mám sama moc ráda. Zkoušela jsem ji podle MaruškyVeg. Musím se ale přiznat, že už jsem jí nějakou dobu nedělala :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jo, no pořád jsem přemýšlela u koho jsem ten recept někdy viděla :D a nejak jsem ho pak nehledala a udělala podle sebe. Teď už vím, že ho dělala Maruška, máš pravdu :D :)
      Mě to teda moc chutná, ale u nás doma jsem teda jediná :/ Ondrovi ani Kubikovi to moc nevoní :/ :D

      Vymazat