čtvrtek 21. května 2020

Jogurtový chleba (LowCarb)

Suroviny:
150 g tučný bílý jogurt
4 vejce
100 g slunečnicová semínka
50 g dýňová semínka
20 g chia semínka
20 g konopná semínka (nemusí být)
20 g psyllia
1 prášek do pečiva
cca 1/2 lžičky himalájská sůl

Postup:
Všechny semínka nasekáme najemno (v tyčáku
s miskou). Vejce vyšleháme s jogurtem
do hladka, a dále přidáme všechny ostatní suroviny. Pořádně promícháme a necháme
cca 10 minut odpočinout. Poté dáme těsto
do formy vyložené pečicím papírem (já peču v menším keramickém hrnci). Pečeme na 160 stupňů (horkovzduch) asi 60 minut.

Poznámka:
Pokud použijete obyčejný jogurt (netučný)
je potřeba přidat více semínek, aby těsto nebylo moc řídké.

Zdroj:
IG účet @milujulowcarb


4 komentáře:

  1. Já zjistila, že není tučný jogurt jako tučný jogurt. Jak jsem dělala tu lučinu, tak z Kaufu z 10% jogurtu se mi vůbec nepovedla a z choceňského 10% se mi povedl hnedka :) Vypadá parádně! Já zatím zůstávám věrná klasickému pečivu :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, není značka jako značka :) a neplatí to jen u jogurtů..
      Klasické pečivo je prostě klasika :) ale sem tam malá obměna neuškodí.

      Vymazat
  2. Také bych chtěla zkusit nějaký chleba :) vypadá moc dobře.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat