pondělí 18. května 2020

Slané muffiny (LowCarb)

Suroviny:
3 vejce
3 lžíce psyllia
60 g Paloučku (Lidl)
sůl
oregáno
1/2 prášku do pečiva
1 lžíce chia semínek
3-5 ks sušená rajčata (Lidl)

Postup:
Všechny suroviny smícháme dohromady.
Těsto necháme chvíli odpočinout.
Poté nalijeme do 6ti formiček na muffiny
a upečeme. Na 160 stupňů (horkovzduch)
cca 30 minut (dle trouby).

Poznámka:
Měla jsem chuť na něco, s příchutí pizzy. Nevím jestli se mi to úplně povedlo, každopádně, tyhle muffiny jsem pekla už minimálně 5x a moc mi chuntají. Nejspíš si můžete těsto dát i do jiné formy a udělat z toho třeba chleba nebo nějaké bulky, ale mě to chutná takhle a navíc už mám odzkoušené, že se to v těchto formičkách hezky upeče. Jím to jako klasické pečivo, napříáklad s nějakou dobrou pomazánkou.

2 komentáře:

  1. Doma mám už tak rok psyllium a moc nevím, kam s ním, tak se mi tenhle recept hodí! Zrovna mám v lednici i domácí lučinu, tak by to šlo určitě spojit :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat