pondělí 18. května 2020

Bábovka s rebarborou

Suroviny:
2 hrnky polohrubé mouky
1 prášek do pečiva
1 hrnek krupicového cukru
1 vanilkový cukr
1 skořicový cukr
1 hrnek mléka
1/2 hrnku oleje
2 vejce
rebarbora
hrst mandlových lupínků

Postup:
Rebarboru (cca 6 stonků) očistíme, oloupeme a nakrájíme na drobné kousky.
V míse rozmixujeme vejce s cukry a poté přidáme mouku, prášek do pečiva, mléko a olej. Pořádně vše promícháme. Nakonec přidáme rebarboru a mandle. Opět promícháme a těsto vylijeme do silikonové  bábovkové formy. Pečeme na 180 stupňů (horkovzduch)
cca 55 minut (dle trouby). Hotovou a vychladlou
bábovku posypeme moučkovým cukrem.

2 komentáře:

  1. Rebarboru mě minule nabízela taťkova spolupracovnice, ale já ji teda moc nemusím. Prostě nemám ráda tu kyselou chuť :D :) Ale bábovka vypadá parádně! Já teď pekla banánovou a byla super :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Miši, ta rebarbora tam není skoro cítit, samotnou bych ji taky nesnědla (můj brácha to jí pořád, a když ho vidím, mám z toho husinu všude :D) ale té bábovce dodává takovou fajn osvěžující chuť. Banánovou jsem akorát teď vytáhla z trouby :)

      Vymazat