sobota 30. května 2020

Langoše

Suroviny:
1/2 kostky droždí
250 g hladká mouka
200 ml mléko
špetka soli
špetka cukru
-------
česnek / voda
kečup
tatarka
sýr Eidam

Postup:
Mléko ohřejeme a do vlažného nadrobíme
droždí a nasypeme trošku cukru. Rozmícháme a necháme vzejít kvásek.
Do větší mísy nasypeme mouku, špektu soli a přilijeme vzešlí kvásek, vyhněteme těsto, které posypeme moukou a necháme cca 60 minut
kynout na teplém místě. Poté si na pánev nalijeme olej a na rozpaleném oleji děláme langoše.

2 komentáře:

  1. Mňam, langoše miluju! Bohužel když si ho dám někde venku, většinou není moc dobrý :( Dělala jsem je tak měsíc zpět a moc jsme si pochutnali. Já dělám jogurtové těsto (kynuté), které klidně vydrží týden v lednici a recept už mám tak 2 roky na blogu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Taky je mám ráda, ale jednou za čas stačí :)
    Jo na ten tvůj recept jsem už párkrát narazila, ale pak na něj vždy zapomenu :D :/

    OdpovědětVymazat