středa 10. června 2020

Sušenky / Muffiny

Suroviny:
2 vejce
150 g bílý jogurt
3 jablka (nastrouhat)
2 - 3 lžičky xylitol
1 lžíce kokos. oleje (rozpustit)
160 g jemné ovesné vločky
50 g lískové oříšky (mleté)
50 g mandle (mleté)
1 lžička chia semínka
1 lžíce kakaové boby
trocha skořice
1/2 prášku do pečiva

Postup:
Všechny suroviny smícháme dohromady a na plech, vyložený pečícím papírem děláme hromádky. Pečeme na 180 stupňů (horkovzduch) cca 15 minut.

Výzva s Míšou: Červen 2020, sladká verze
Zadané suroviny: Mandle a kokosový olej

Mrkněte TADY, co z těchto dvou surovin vymyslela Míša

*Sušenky už jsem nepekla hrozně dlouho, jednu dobu jsem vymýšlela každý týden jiné sušky, a tak jsem si řekla, že po dlouhé době zase nějaké zkusím. 

*Jako bonus jsem z těsta zkusila udělat i muffiny, nahoru dala ještě oříškové máslo a upekla, taky se moc povedly. Takže těsto můžete použít jak na sušenky, tak i na muffiny.

*Závěrem - muffiny mi chutnali o něco více, jak sušenky, ipřesto, že byly ze stejného těsta.



3 komentáře:

  1. Hele, teď mám trochu času, tak obíhám blogy, ale za chvíli receptík sepíšu :D ♥ Musím se přiznat, že i já mám teda větší chuť na ty muffiny, vypadají parádně ♥ A ten bobek oříškového másla mi přijde hrozně vtipnej :D :D

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyjímečně to nemáš přednastavené jo?! :D
      No bobek z oříškového másla vypadá opravdu trošku jako bobek, to máš pravdu :D
      Ale dodá tomu muffinu o to lepší chuť :)

      Vymazat
    2. Vyjímečně opravdu nemám a jdu to sepisovat až teď :D :D Tomu věřím, vždycky, když přidáš oříškové máslo, je to pak mnohem větší mňamka :)

      Vymazat