pondělí 15. února 2021

Banánová bábovka III.

Suroviny:
2 banány
150 g hladké špaldové mouky
30 g mletých vlašských ořechů
40 g medu
2 vejce
150 g bílého jogurtu
20 ml oleje
1 prášek do pečiva
špetka soli
2 lžíce holandského kakaa

Postup:
Banány rozmačkáme na kaši, přidáme všechny ostatní suroviny - kromě kakaa. Těsto pořádně promícháme a 1/2 nalijeme do silikonové bábovkové formy. Do druhé poloviny těsta vmícháme holandské kakao a nalijeme na první polovinu těsta. Pečeme na 180 stupňů asi 40 minut. Po cca 15 minutách bábovku přikrývám alobalem. aby se mi vrch nespálil. 

Zdroj:
https://wantbefitm.blogspot.com / původní recept ZDE
Miška má u každého receptu hezky spočítané i makra, 
takže koho by zajímalo i tohle, určitě se mrkněte na její blog.
 
Hodnocení:


5 komentářů:

  1. Jé, tak už jsi ji vyzkoušela ♥ Jsem moc ráda, že Ti chutnala ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. Já dělala dneska něco obdobného, akorát s mákem a jablíčkem. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Banánová je naše oblíbená 😍 Mám vlastní recept, brzy vyjde na mém novém blogu, kdyby jses chtěla podívat ❤️

    https://fit-healthy-by-kami.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som banánovú ešte ani nevidela. Ďakujem za recept.

    my blog DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat
  5. Našel jsem Mr. Pedro na blogu od někoho, kdo ho doporučuje každému, kdo hledá půjčku. Byl jsem tak nadšený a motivovaný být v této pozici finanční svobody, protože moje rodina hladověla, oslovil jsem pana Mr. Pedro v žádosti, kterou jsem mu řekl, můj životní příběh o finanční situaci, pošle mi formulář žádosti, abych vyplnil své údaje, což jsem udělal, poté, co mi poslal smlouvu o půjčce, předal jsem ji svému právníkovi k vyřízení podívejte se a poraďte mi jak dál. Podepsal jsem smlouvu o půjčce poté, co byla moje půjčka schválena před několika hodinami, banka mě kontaktuje ohledně převodu prostředků a poplatků, které musím uhradit na přepážce banky. bylo velmi příjemné pracovat s panem Pedrem a velmi mu děkuji za pomoc, kterou mi poskytl a která opravdu pomohla mé rodině hladovět. Kontaktujte prosím Mr. Pedro na e-mailu: pedroloanss@gmail.com, protože je vždy zaneprázdněn, ale mají s ním také dalšího profesionálního spoluhráče.

    OdpovědětVymazat