čtvrtek 26. března 2020

Batátové šátečky

Suroviny:
180 g batátů
90 g másla
100 g špaldové mouky
100 g hladké mouky
40 g bílého jogurtu

Náplň: povidla, marmeláda,
arašídové máslo, nutela.... (dle chuti)

Postup:
Batáty nastrouháme na jemném struhadle. Máslo si rozpustíme. Vše smícháme dohromady a rukama zpracujeme těsto. Poté vykrajujeme čtverečky, poklademe náplní (já dala arašídové máslo) a všechny čtyři rožky spojíme. Pečeme na 180 stupňů (horkovzduch) asi 20 minut. Necháme vychladnout a můžeme pocukrovat.

Zdroj:
Máma v kuchyni


4 komentáře:

  1. Nikdy mě nenapadlo péct i z batátu, jednou jsem je zkoušela v troubě a moc mě neoslovily, ale takové pečení by špatné nebylo. Díky za nápad.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vypadají parádně! Nikdy mě nenapadlo udělat šátečky z batátů a přitom z brambor se dělají normálně :) S nutelou to musí být echt lahůdka :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nutelu jsem bohužel neměla, ale taky jsem si říkala, že s ní by to bylo nejlepší :)

      Vymazat