neděle 10. května 2020

Roláda s makovou náplní

Piškot:
1 mozzarella
2 vejce
3 lžíce mandlové mouky

Náplň:
90 g mletého máku (s cukrem)
1 vejce
100 ml smetany
trocha skořice
1 lžíce mandlové mouky

Postup:
Mozzarellu, vejce a mandlovou mouku rozmixujeme dohladka a rozetřeme na plech vyložený pečicím papírem. Dáme péct na 190 stupňů (horkovzduch) 15 minut. Mezitím připravíme náplň. Všechny suroviny na náplň smícháme dohromady a rozetřeme na rozpečenou placku, zamotáme a ještě dopečeme na 150 stupňů (horkovzduch) dalších 15 minut.

Výzva s Míšou: Květen 2020
Zadané suroviny: Mozzarella a smetana

Mrkněte TADY, co z těchto dvou surovin tentokrát vymyslela Míša 



Poznámka:  
Původně s Míšou v našich výzvách střídáme sladké a slané verze, tentokrát měla být slaná, ale úplně mi to nějak hned nedošlo, a tak jsem se vrhla do téhle roládky. Miška byla tak hodná a uznala mi i tuhle verzi (pro tentokrát) 😊 takže ještě jednou moc děkuji (ona je prostě zlatá💗), příště se polepším 😆😖 Koneckonců, zadaných surovin jsem se držela, takže ty v receptu jsou. Určitě vyzkoušejte a přeju dobrou chuť. 😛

Poznámka II.:
Úplně se mi nepodařilo to motání, takže je taková ,,rustikální" 😂 ale nakonec se mi to líbí, a ta chuť je parádní. A ještě k tomu je tohle taková zdravá verze, takže si můžete dát bez výčitek 😏



2 komentáře:

  1. Ta roláda vypadá dokonale! Miluju makovou náplň 😍 úplně v pohodě Miško, originalita se cení 😁💖

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Miši, ty mě každým komentářem vždy potěšíš 😍

      Vymazat