sobota 15. srpna 2020

Kynuté čokoládové bochánky

Suroviny:
125 g hladké špaldové mouky
3 g sušené droždí
75 ml mléka
1,5 lžičky sladidla
45g hořké čokolády (vysokoprocentní)
1 lžička perníkového koření
1/2 lžičky skořice
1 lžíce jablečné přesnídávky
špetka soli

Postup:
Z uvedených suroviny vyhněteme těsto, které necháme na teplém místě vykynout. Po vykyntí rozdělíme na čtyři díly a z každého kousku uděláme bochánek. Ty dáme na plech vyložený pečícím papírem a ještě chvíli necháme odpočinout. Poté upečeme na 170 stupňů (horkovzduch) cca 25 minut. 

Zdroj:
https://wantbefitm.blogspot.com / původní recept ZDE

Hodnocení:
V komentářích u tohodle receptu jsem si všimla, že to bylo poprvé, co jsem Míšu kontaktovala, respektive od té doby (4.5.2017) začal náš vzájemný odběr blogů a taky naše konverzace a pak tyhle výzvy, za které jsem mimojiné moc vděčná. Baví mě to a jsem ráda, že jsme tenkrát něco takového vymyslely a domluvily se na tom.  💗

K samotnému hodnocení tohodle receptu bych něco málo chtěla taky napsat. Mám ráda hořkou čokoládu, hodně ji mám ráda😁 ale v těch bocháncích už to na mě bylo moc. Použila jsem do těšta čokoládu s 90% a bylo to hodně znát. Příště zkusím nějakou s méně procenty kakaa 😅 ale jinak fajn. Takže recept hodnotím čtyřmi hvězdy z pěti.


8 komentářů:

  1. Musím říct, že ot vypadá moc dobře :) Sladké mám ráda, čokoládu taky, takže určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Recept vypadá skvěle, píšu si a vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, jsem ráda, že Ti chutnaly ♥ Já si pamatuju, že jsem je měla ve škole k jídlu někdy kolem maturit :D Týjo, jako by to bylo včera, kdy jsme se viděly poprvé a přitom to už budou skoro 3 roky :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat