pátek 20. ledna 2017

Inspirace z talíře č. 17

veganská pizza (recept)
hned na první pokus se povedla a byla výborná, kdo má
rád tofu, doporučuju vyzkoušet :)

 sváča v podobě křehkých rohlíčků ACTIVE slunečnicové 
s okurkou a s bílou paprikou - jediná paprika, která mi chutná :)

 pečené brambory s cherry rajčátkama a s žampiony

 po dlouhé době ke snídani míchaná vajíčka 
s domácím ovesným chlebem (recept)

taková obědová rychlovka... rýže basmati, červené fazole 
z plechovky, slun. semínka, kari koření, bazalka a to nejlepší 
na tom - pokrájené tvarůvky.... rozpuštěné v mikrovlnce

 někde na netu na mě vypadlo rozmačkané avokádo s holandským kakaem,
tak jsem to musela hned zkusit... a jo, chutnalo mi to :)

 po strašně dlouhé době jsem si udělala nejlepší banánový chia pudink... (recept

 rýžové nudle se zelenninou a arašídy na kokosovém oleji.... 
k tomu jsem si dala domácí, zavařené zelí

 k večeři - rýže jasmínová jen s bazalkou a kari kořením... 
na ní volské oko, posypané uzenou paprikou

 už tu dlouho nebyly moje oblíbené.... křehké rohlíčky ACTIVE slunečnicové,
domácí arašídové máslo (recept) a banán na to... nejlepší

 špaldové placky z tesca, s francouzskou pomazánkou z Lidlu :)

 včera jsem dostala hroznou chuť na batátové noky na sladko,
tak jsem si je musela hned udělat a dneska beru na odpolední 
svačinku do práce, s tvarohem, chia semínky 
a s datlovým sirupem, kdo ještě nezkusil, neví o co přichází... mňam!!

křehké rohlíčky ACTIVE s farmářskou pomazánkou z Lidlu,
salát - nastrouhaná okurka, rajče, bílý jogurt, česnek, bazalka, 
himalájská sůl a pepř :)

banánové muffiny ke snídani (recept)

takové ,,sušenkové müsli" ALPINO, které mi koupila mamka
a k tomu jsem si dala půlku odtučněného tvarohu

dopolední svačinka v práci.... mrkev, okurek a vajíčko

pečený Camembert light s kečupem... s čínským zelí, mrkví a kořením :) 

rizoto s krabími tyčinkami od mamky, jedno z nejlepších :) 

vanilkový bio pudink s ovesným mlékem a chia semínky,
prokládaný ovesnými vločkami a sušenými brusinkami

5 komentářů:

  1. tie pečené zemiaky so cherry rajčinkami vyzerajú super :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. samé dobroty :) už dlho som si nerobila podobné veci :) asi by som mala začať .. ja mám strašne rada cuketovú pizzu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pizzu z cukety jsem ještě nezkoušela, dělám jen cuketový nákyp... :) i když je to taky tak trochu na způsob pizzy.

      Vymazat