úterý 21. listopadu 2017

Inspirace z talíře č. 39

těstoviny s kuřecím masem a se zeleninou, rychlovka k obědu

 vaječná omeleta se sýrem, zelenina a kaiserka :)

 bramborová kaše, vepřový plátek předem naložený a čerstvé kysané zelí

 česká klasika.... řízek s bramborovým salátem

 rýže a zeleninová směs s kuřecími kousky

rýžové nudle se vším, co jsem zrovna našla :) 

 
 krémový bulgur, to byla mňamka.... 

 těstovinový salát nastudeno

 slunečnicový chléb s humusem, vajíčkem 
a posypané černou solí, moje oblíbená svačinka..

domácí koblihy od mamky, teďka prostě tak 
nějak hřeším, ale tyhle jsou prostě božský 

 
 opět slunečnicový chléb z Lidlu, s rybičkami, obložený

 premiéra se špenátovou tortillou z Lidlu, doporučuju :)

další taková česká klasika.... zapečené brambory s uzeninou a s vajíčkem 

 
 po delší době křehké rohlíčky ACTIVE slunečnicové, 
humus, vajíčko a černá sůl, no a jablko k tomu

 bulgur se zeleninovou směsí se sladkokyselou omáčkou

 domácí pečené müsli, jen tak na zobání k televizi :)

rýže, brokolice, žampiony, kukuřice a koření :) 

 
 zeleninový salát z My Meal.... s hovězími kuličkami

nakonec houbové rizoto, posypané sýrem

6 komentářů:

  1. Ta omeleta se sýrem je super nápad! :) Ach koblihy, kdo by jim odolal ♥ :D Houbové rizoto miluju! Škoda jen, že přítel houby nejí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty koblihy jsou prostě nebe.. a ještě k tomu s nutelou ♥ no jednou za čas prostě musíš!! :D
      Nevadí, že nejí houby, aspoň zbyde více pro tebe :) :D

      Vymazat
  2. Koukám na to a mám normálně hlad! :D Dala bych si ty ržýžové nudle,risoto, řízek a prostě všechno :D!

    www.thewaybya.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, zrovna těstoviny s kuřecím masem a zeleninou jsem měla dnes k obědu :D Bože, jinak mi děláš chutě, ta špenátová tortila mě láká! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu určitě vyzkoušej, je vážně dobrá, chutná mi asi ještě víc, než ty klasické :)

      Vymazat