pátek 15. prosince 2017

Inspirace z talíře č. 40

poslední dobou si ujíždím na pečivu
tahle bulka je z Lidlu a je vážně výborná,
s pomazánkovým máslem, ředkvičkou a s mixem zelených listů

 špenát se semolinovými těstovinami

 rychlo směs z pánve - co dům dal, smíchané s
 těstovinami a s domácími zavařenými okurky

 snídaňová kaše ZDE

 ryzoto s krabími tyčinkami, moje oblíbené... 
už vám sem na něj musím hodit 
recept, protože tohle musíte vážně vyzkoušet

 suchary Active, s humusem a s vajíčkem natvrdo, posypané 
černou solí a k tomu ještě jedno zelené jablko, miluju tuhle kombinaci

 zbytek špenátu, s celozrnnými těstovinami 
a nahoře, zbytek tofu s bazalkou :)

 mmmm, omáčka na špagety, tuhle miluju už od mala.... (recept)

 báječná kokosová buchta s nádechem citronu podle Míši (recept)

 ražniči od mamky a po strašně dlouhé době - bramborová kaše, 
mňam, už jsem úplně zapomněla,
jak moc je dobrá, musím si ji dělávat častěji :)

 rýže se zeleninou - jen rychlovka na pánvi,
posypané lahůdkovým droždím a k tomu zavařen domácí dýně 

 tohle nevypadá zrovna moc hezky, ale bylo to výborný :)
víte jak jsou takové ty instantní ovesné kaše v malých 
balíčkách, tak jsem objevila i na slaný způsob zeleninové, 
vzala jsem jednu na zkoušku no a příště si jich musím 
vzít o trochu víc, byla vážně moc dobrá :) 
se sucharama, namazanýma žervé :)

 nudle s medvědím česnekem a k tomu 
rajčatová směs s mletým kuřecím masem

 ....to samé, co na předešlé fotce, akorát ještě 
posypané sýrem a kousky sušených rajčat :)

 kuře pečené v troubě s domácí čalamádou (recept)
a rýže parbolaid se zavařenými okurky.... dobrota

 těstoviny se zelým a s uzeninou

 máslové croisanty miluju.... tentokrát obložený
pom. máslo, šunka, špenátové listy, sýr

 ...a ještě jedna snídaňová kaše ZDE

 tmavá rýže jen se sýrem a kořením... v jednoduchosti je krása :D :)

nakonec tahle směs, která byla naprosto boží... zelenina, 
kokosové mléko a už nevím co vše jsem tam 
naházela, ale chutnalo to všem :) smíchané s rýží :)

12 komentářů:

  1. Taky miluju croisanty, ale hlavně na sladko :D :) Miluju spojení špenátu a těstovin, nejradši je mám s rozpuštěným sýrem :)


    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. To jsou zase jídla, úplně teď dostávám chuť na všechno. A nejvíce se mi líbí ta první bulka a pak ten croisant, ten je fakt top :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se líbí...
      Na ten croisant se zrovna chystám, za chvilku si ho udělám ke svačině :)

      Vymazat
  3. To je zase jídla :) ale ta mistička ve tvaru hvězdy je také krásná :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  4. Nice post!! Your blog is interesting!!
    The spinach and pasta seem like a good option!
    I follow you. Hope you follow back :)

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much :)
      I am glad, that you like my blog.
      Thank you for follow.

      Vymazat
  5. Mně by zajímalo to rizoto, mám docela ráda krabí tyčinky a tak bych ho možná i zkusila.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některý den si ho uvařím, nafotím a recept přidám :)

      Vymazat
  6. Super inspirace, teď mám na vše chuť :D
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat