středa 18. prosince 2019

Litý koláč s malinami

Suroviny:
150 g polohrubé mouky
150 g špaldové mouky
1 kypřící prášek
250 ml mléka
140 g třtinového cukru
1 lžíce oleje
2 vejce

maliny (jiné ovoce)

Drobenka:
plátek másla
hrubá mouka
třtinový cukr

Postup:
Cukr s vejci vyšleháme do pěny a pak přidáme všechny ostatní suroviny (kromě ovoce). Těsto nalijeme na vymazaný a kokosem vysypaný plech. Na těsto rozprostřeme ovoce a posypeme drobenkou. Pečeme na 180 stupňů (horkovzduch) asi 40 minut.

Tip:
Klasickou drobenku už jsem zkoušela zaměnit za trošku jinou a také byla moc dobrá - zkuste a uvidíme. (Kokosový olej, kokos, namačkané kukuřičné lupínky).

Poznámka:
Recept je na plech o velikosti 30 x 25cm nebo dortovou formu o průměru 25 cm.

Zdroj:
INSTAGRAM - matka_v_kuchyni


2 komentáře:

  1. A kampak jsi šla na maliny Maruško? 😄 Ne, maliny miluju, ale vždy mě odradí ta jejich cena. Koláče s drobenkou miluju, kor když tam jsou mě oblíbené maliny.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  2. No přeci ke 12ti měsíčkům, že se vůbec ptáš :D
    Taky mám maliny ráda a zvlášť teďka malej, ten by je jedl po kilech, tak vždy když jsem ve městě, tak mu tu MINI krabičku koupím, cena je sice hrozná (44,90,-) ale má to aspon místo nějakých sladkostí :D :)

    OdpovědětVymazat