úterý 28. ledna 2020

Kuřecí směs s kokosovým mlékem

Suroviny:
Kokosový olej
1 cibule
3 stroužky česneku
2 kuřecí prsa
mletý zázvor
kari koření
kurkuma
Asijská zelenina (mražená)
1 plechovka kokosového mléka
sůl, pepř
Šťáva z 1/2 citronu
lněné semínko mleté

Postup:
Na oleji orestujeme cibulku a nadrobno nakrájený česnek. Přidáme na malé kousky nakrájená kuřecí prsa a chvíli restujeme, poté nasypeme koření - zázvor, kurkumu a kari, promícháme. Až se koření rozvoní přisypeme
zeleninu, promícháme a nalijeme kokosové mléko.
Osolíme a opepříme dle chuti a povaříme do změknutí zeleniny.
Nakonec přidáme lněné semínko a citronovou šťávu.
Podáváme s rýží, nudlemi nebo těstovinami.

Zdroj:
IG - zlaskykjidlu

8 komentářů:

  1. Vypadá to výborně :) Já znám kokosové mléko už dlouho, ale až v poslední době jsem se ho naučila pořádně používat. Akorát teda sahám spíš po té light verzi z Lidlu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, výborně to taky chutná :)
      Kokosové mléko v jídle/omáčkách mam také ráda, ale použila jsem ho zatím jen párkrát, chystám se ho zařazovat častěji :)

      Vymazat
  2. mňam, na tomhle jídle bych si hezky pochutnala :) miluju kombinaci kokosového mléka s kari. Posledně jsem kombinovala červenou kari pastu (pytlík jsem kupovala v Albertu) s kokosovým mlékem a lahůdka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám ráda tuhle kombinaci :)
      Červenou kari pastu jsem ještě nezkoušela...

      Vymazat
  3. Páni, copak to máš za těstoviny? Směsi s kokosovým mlékem naprosto miluju! Má to vždy pak takovou moc dobrou chuť :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, výbornou chuť :)
      Těstoviny ti vyfotím a pošlu :)

      Vymazat
  4. Ach jo tohle by mi tak moc chutnalo a já bych to nemohla :(

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat