úterý 15. září 2020

Ovesné sušenky s oříšky

Suroviny:
1 a 1/4 hrnku ovesných vloček
1 hrnek hladké špaldové mouky
1/4 hrnku třtinového cukru
2 lžičky medu (tekoucí)
1 vejce
3/4 hrnk ořechů (lískové, vlašské)
1/4 hrnku chia semínek
110 g jablečné přesnídávky
1 prášek do pečiva
špetka soli
1 lžička skořice

Postup:
Ovesné vločky rozmixujeme na mouku a oříšky nasekáme či rozmixujeme na drobné kusy (ne úplně najemno). Vejce vyšleháme s cukrem, poté přidáme jablečnou přesnídávku, promícháme a nasypeme všechny ostatní suroviny.Rukama vytvoříme těsto, které necháme chvíli odpočinout a poté tvarujeme sušenky na plech vyložený pečícím papírem. Pečeme na 180 stupňů (horkovzduch) cca 11 minut.


Zdroj:
https://wantbefitm.blogspot.com / původní recept ZDE


Hodnocení:
Tenhle recept si zaslouží plný počet bodů. Sušenky jsou výborné.

8 komentářů:

  1. Jéé Miško, tak to mě moc těší, že sušenky mají takový úspěch ♥ Jsem moc ráda, že vám chutnalo ♥ A ta první fotka se Ti opravdu povedla :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu :D Ten foťák dělá samý hezký fotky :) mnou to úplně nebude :D ale snažím se :)

      Vymazat
  2. Mňam, mňam.. takové sušenky se teď přesně hodí na podzim. Úplně jsem na ně dostala chuť. :)

    OdpovědětVymazat
  3. to vypadá moc hezky :) recept ráda vyzkouším, protože sušenky mám moc ráda a přijde mi, že na podzimní chroupání jsou jako dělané.

    www.melissahartford.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Tak takovéto sušenky miluji! Vypadají krásně ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Určitě recept vyzkoušej a potom mi můžeš dát vědět, jeslti měly úspěch :)

      Vymazat