sobota 7. ledna 2017

Inspirace z talíře č. 16

 první ovesná v tomto roce.... 
s hořkou čokoládou (90% kakaa) s brusinkami a mandlemi

 bio čokoládový pudink s ovesným mlékem a s rozmačkaným banánem

 výborný oběd od přítele, pečená kuřecí kapsa s cibulkou plněná tvarůžkami

 Knack Snack suchary s mákem z Kauflandu s tvarohem 
a s tvarůžkami a k tomu bílá paprika

 opět zdravý bramborák (recept), který už se v inspiracích z talíře parkrát objevil...
tentorkát potřený humusem

 domácí pečené musli... (recept) jen tak na zobání k televizi :)  

 rýžové těstoviny se zeleninovou směsí, s tofu a s vajíčkem

 druhá ovesná ke snídani :) neměla jsem moc chuť
 na nějaké přízdoby, takže tuhle jsem dělala jen 
vločky, voda, sojové mléko, skořice a trocha medu... 
nahoru čtvereček hořké čokolády Lindt 90%

 ke svačině suchary WASA žitné... s pomazánkami z albertu 

 halušky s uzeným a se zelím od mamky, neodolala jsem O:)

 vánoční tradice... na snídani jedině vánočku od mamky.. s marmeládou
na to se vždycky těším celý rok :)

 taťka udil, takže jsem opět a zase neodolala a musela si dát :D
ale maso je pěkně libové a dala jsem si ho 
se suchary a se zeleninou, tak to přece není zase tak hrozný :D :)

 bramborový salát ještě ze štědrého dne a k tomu  kousky pečeného lososa

 opět moje ovesná :)

 plněně palačinky (recept)

 hokusy pokusy jsou nejlepší... myslím, že tenhle se povedl, 
spíš teda chuťově, jak vzhledově :D ale bylo to vážně dobré... 
zelenina, restovaná na kokosovém oleji, k tomu jsem přidala 
uvařenou červenou čočku a zalila rýžovou BIO smetanou z DM :)

a na konec suchary ACTIVE se zeleninovou pomazánkou z Tesca

2 komentáře:

  1. Ten puding vypadá skvěle :-) Miluju ho od dětství :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já... Jako dítě jsem ho mívala často, pak dlouhou dobu ne, až teď poslední dobou jsem se k němu zase vrátila :)

      Vymazat