čtvrtek 9. února 2017

Inspirace z talíře č. 18

tak na tomhle jsem si nejvíce pochutnala....
domácí špaldová bulka (recept) s karbanátkem z červené čočky (recept)
trocha kečupu, sojového jogurtu a zelenina.... mňam!!

 sladká snídaně.... míchaná vajíčka s rozmačkaným banánem, 
polité datlovým sirupem, s kiwi a chia semínky 
a k tomu úžasný bochánek z jogurtu s vůní skořice (recept)

 snídaně od přítele.... vajíčka se slaninou 
a toustovým chlebem, zapečená ve formě na muffiny :)

 asi můj nový favorit... tofu, opečené na kokosovém 
oleji, s arašídovým máslem, smíchané s rýží a kupou lahůdkového droždí...

 svačinka do práce v podobě BIO čokoládového
pudinku.. s chia semínky a sušeným banánem

 rychlý těstovinový salát, co dům dal

rýže s tofu a se slunečnicovými semínky :) 

kukuřičné lupínky EMCO a nejlepší jogurt, řecký, jahodový 

jednou za čas zhřeším.... tiramisu od mamky :) 

aaaa slaný štrůdl, to je prostě něco, čemu nikdy 
neodolám, i kdybych měla sebevíc přísnou dietu!! :D :)

ovesná s banánem :) nahoře plátky kokosu, Lindt 90% a chia semínka 

dopolední sváča do práce.... pohanka s eidamem 20% 
a bílá paprika, poslední dobou moje nejoblíbenější zelenina :)

poprvé jsem zkoušela rýžové závitky :) chuťově 
na jedničku a ten vzhled a tvar musím ještě dopilovat :D

mamka dělala tousty a dostala jsem na ně hroznou chuť, tak aspoň jeden... 

červená čočka na kari :) s volským okem a okurky k tomu

 jedna, další ovesná....

 
a tady takový mix zbytků z předešlých dnů...
červená čočka na kari, rýžový závitek, jablko s křenem a vážně výborný
krokety z tuňáka (recept)

 
po dlouhé době k snídani vajíčka na měkko :) s žitným chlebem a okurkou 

vařená pohanka, rozmačkaný banán, kešu ořechy a chia semínka :)

další svačinka do práce - strouhané jablko s mletým mákem, 
zbytek uvařené pohanky ze snídaně a hrstka mandlí 

žitný chléb s tenkou vrstvou tvarohu a vajíčka na tvrdo + bílá paprika

...a jako poslední, sojový jogurt vanilkový (take it vegie) 
+ plátky kokosu, chia semínka a 1/2 banánu :)

2 komentáře:

  1. Samé dobroty :)
    Nevím proč, ale míchaná vajíčka na sladko mi přijde neustále dost zvláštní kombinace :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to trošku prasárna, ale věř mi, že to chutná úplně báječně :D :)

      Vymazat