středa 22. února 2017

Inspirace z talíře č. 19

to se mi zas něco povedlo :) semolinové špagety se sýrovou 
omáčkou (tvarůžky, mozzarella, eidam, rýžová 
smetana DM, kokosové mléko, koření.....) 
a sušená rajčata na to :) 

 rychlý zeleninový salátek na svačinu do práce

 ryhlo oběd ala co dům dal.... strouhané 
tofu, brambory, kečup, rajčata z plechovky....

 tohle bylo neskutečně dobrý :) pečené avokádo s vajíčkem a bramborama :)

 poprvé jsem si koupila šmakouna... (švestka se skořicí) 
a je vážně tak dobrý, jak každý říká, zamilovala 
jsem se hned na první ochutnání :D vážně MŇAM!!

 lívanečky jen ze sojového mléka, žitné mouky a skořice...
potřené rozmačkaným avokádem s trochou kakaa, 
nahoře zbytek tvarohu, zbytek čokoládového 
BIO pudinku a sušené plátky kokosu

 moje další poprvé..... rýžová kaše od Nominy, chuťově fajn, 
ale myslím, že zůstanu věrná mým domácím kaším

 další svačinka do práce... 

 rýžové závitky... pokus č. 2

 soutěžní pohankové sušenky :) RECEPT
 ...a tady ještě jedno soutěžní jídlo ve třech provedeních
(info o soutěži u pohankových sušenek
 
 tvaroh s kakaem, chia semínky, s brusinkami a plátky kokosu 

 oblíbená snídaně... ovesná kaše se skořicí, mražené maliny, arašídové máslo a kešu oříšky :)

 zkoušela jse nové ,,suchary" 100% žitné (viz nákup č. 18) ale nic moc...
s tvarohem, tvarůžky a bílá paprika

 žitný chléb lisovaný... s indickou, luštěninovou pomazánkou 

 nj, vždyť říkám pořád, že pečivo moc nejím,
ale mamka opět dělala zapékané ,,tousty"
tak prostě aspoň kousíček... :D :) O:)

 opět moje ovesná k snídani.....

 do práce na dopoledne.... 2 vajíčka, bílá paprika a kousek okurku

 zbytek závitků z minula :)

rozmačkaný banán se skořicí, arašídy, chia semínka a plátky kokosu :)

2 komentáře:

  1. Dobroty :) Ryzovka od Nominal mi taky moc nejela :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neříkám, že byla špatná, to ne :) ale mám radši ty svoje, že si do základu dám to, na co mám zrovna chuť :)

      Vymazat