pondělí 3. dubna 2017

Mrkvový dort

Suroviny na koláč:
250 g mrkve (nastrouhané)
1 banán (rozmačkaný)
50 g ovesných vloček
med dle chuti (nebo jiné sladislo)
2 vejce
hrst oříšků (nasekaných)
1 lžička skořice
prášek do pečiva

Suroviny na krém:
250 g tvarohu
50 g smetanového sýru (např. žervé)
med sle chuti

Postup:
V jedné míse smícháme mrkev, žloutky, banán, vločky, skořici, med, oříšky a prášek do pečiva. V druhé míse vyšleháme bílky se špetkou soli a opatrně přimícháme k první směsi. Těsto přelijeme do dortové fotmy a pečeme na 180 stupňů (horkovzduch) asi 35 minut. Po upečení necháme vychladnout a potřeme krémem - vytvořeným smícháním tvarohu, smetanového sýru a medu. Nakonec můžeme ještě posypat mletými oříšky.

Zdroj:
http://myhealthymoment.cz

5 komentářů:

  1. Mrkvový dort už jsem ochutnala a když si jdeme někam sednou s holkama a mám příležitost si ho dát, tak si ho dám :) a tak jsem ráda za recept, už bych ho mohla sama vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  2. Tak pak dej vědět, jak ti chutnal :)

    OdpovědětVymazat
  3. Měl jsem mrkvový dort jenom jednou ve starbucksu a moc mi chutnal.. takže recept stropro vyzkouším! :)

    http://neverforgetneverlookback.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat