pondělí 25. listopadu 2019

Tvarůžkové těstoviny se žampiony

Suroviny:
Těstoviny
Cibule
Kukuřice z plechovky
Žampiony
Kečup
Tvarůžky (válečky)
Koření dle chuti

Postup:
Cibuli nakrájíme na drobno a zpěníme na troše olivového oleje, poté přidáme
na kousky nakrájené žampiony a kukuřici
z plechovky. Ochutíme kořením dle chuti, já dala medvědí česnek, koření na houby, trošku soli a nakonec kečup, dusíme do změknutí. Poté přidáme uvařené těstoviny a nakonec to nejlepší - tvarůžky. Mícháme do úplného roztečení tvarůžků, no a můžeme podávat. Dobrou chuť.

Poznámka:
Je to taková splácanina, co dům dal a co mi zrovna přišlo pod ruku. V lednici jsem měla žampiony a tvarůžky. No a tak vznikla tahle rychlovka.

3 komentáře:

  1. Takže nakonec tvarůžkové těstoviny? :D Vypadají moc dobře! Tvarůžky jsem zkoušela jednou a moc mi nejely (jako samotné), ale třeba takhle ve směsi bych to zvládla :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ono je to ve finále jedno.. :D Díky :)*
      Tvarůžky miluju :) zvlášť když jsou rozpuštěné s těstovinami, rýží nebo třeba v toustech či na pizze :D
      A jako bonus malýmu tenhle oběd taky moc chutnal, tak jsem spokojená :D :)

      Vymazat
    2. Tak to je dvojnásobná výhra, když to chutnalo i malému :)

      Vymazat