neděle 31. ledna 2021

Banánový chlebíček II.

Suroviny:
4 banány
2 vejce
1,5 hrnku špaldové hladké mouky
1 lžička kypřícího prášku do perníku
3/4 hrnku mléka
kakaové boby
oříšky dle chuti (já dala lískové)
lněné semínko mleté
chia semínka
tuk a kokos na vymazání formy

Postup:
Banány si pomocí vidličky rozmačkáme na kaši, smícháme s vejci a mlékem a poté přidáme ostatní suroviny. Oříšky můžete dát celé nebo nasekané, záleží na vás. Já tentokrát zvolila lískové celé. Lněné semínko a chia semínka od oka.... Formy na srnčí hřbet vymažeme tukem a vysypeme kokosem. Pečeme na 180 stupňů (horkovzduch) cca 35 minut. 

Poznámka:
U tohodle receptu platí, že chuť je lepší než vzhled 😀 ale nemohla jsem vás o něj ochudit, protože měl u všech úspěch, proto si ho sem odkládám na příště a časem třeba zkusím nafotit lepší fotky. A možná i ten celkový vzhled chlebíčku se mi více povede. 

Doporučuji namazat oříškovým máslem, nebo třeba marmeládou, k tomu ještě nějaké ovoce a snídaně či svačina je hotová 😉

6 komentářů:

  1. Já dělám obdobné, akorát místo 4 banánů dávám tři a nebo dva a doslazuji medem. A místo oříšků dávám hořkou 70% čokoládu a sušené rozinky.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten bude určitě taky dobrý :)
      Je snad milion způsobů
      a vše se může obměňovat, dle chuti, to je na tom to nejlepší :)

      Vymazat
  2. Ten vypadá skvěle, vždycky se ho chystám vyzkoušet v mé oblíbené kavárně, ale pak si řeknu, že si ho raději udělám, no a jak to dopadne? Jako vždycky. Nemám ani jedno

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, ne teda zrovna s banánovým chlebíkem, ale něco na tom bude :D

      Vymazat
  3. Týjo, těma velkýma ořechama mi hrozně připomíná masarykovo cukroví :D Vypadá echt vláčně, radost mít toto na snídani či svačinu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, máš pravdu :)
      Ovšem tenhle chlebík je o moc lepší, jak masarykovo cukroví :)

      Vymazat