pátek 15. ledna 2021

Palačinky

Suroviny:
140 g špaldové hladké mouky
2 vejce
200 ml mléka
50 ml vody

nutella, banán, skořice, kokos.....

Postup:
Všechny suroviny smícháme dohromady 
a vytvoříme těsto, které necháme chvíli odpočinout. Mezitím rozpálíme pánev 
(teflonová bez oleje). Zdobit můžete dle chuti. 
Já použila nutellu a banán. Někteří členové naší domácnosti mají rádi suché, jen posypané moučkovým cukrem. 😊

Zdroj:


Hodnocení:
Konečně těsto na palačinky, které mi chutná 
a vždy se povede. Doporučuju všemi deseti. 






4 komentáře:

  1. mňam! Ty jsem tedy dlouho neměla, děláš mi chutě! My teda palačinky s marmeládou nebo pokapané citronem a zasypané moučkovým cukrem. Nebomám ráda i slanou verzi se špenátem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo s marmeládou (či nutellou), to je klasika :)
      Manžel má rád pro změnu suché, jen posypané moučkových cukrem.
      S tím citronem, to neznám, děkuji za tip :) A slané verze mám taky moc ráda, minimálně jeden recept na slané palačinky tu mám, tak se můžeš mrknout :)

      Vymazat
  2. Tohle těsto je fakt boží, nikdy se mi nestalo, že by se s ním dobře nepracovalo. Jsem ráda, že Ti chutnaly! ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ráda, že jsem u tebe takový recept objevila, už nebudu dělat jiný :)♥

      Vymazat