úterý 10. května 2016

Inspirace z talíře č. 1

Dobré ráno, jak už jsem psala v úvodu, ráda tuhle rubriku prohlížím a pročítám na ostatních blozích a tak mám pro vás první díl mojí ,,jídelní inspirece"

 nudle s medvědím česnekem, slunečnicová semínka, kukučice a cherry rajčátka
 vaječný aspik od mamky, moje oblíbené křehké rohlíčky ACTIVE (slunečnicové) a mrkev
 jasmínová rýže, kari koření, bazalka, sýr a zavařené okurky
 křehké rohlíčky Active s žervé a jablko
 rýže basmati a směs mražené zeleniny s kořením a slunečnicovými semínky
 oblíbený banánový chia pudink se sušenými brusinkami a kouskem jablka
 jedna z mých ovesných kaší s brusinkami a čtverečkem čokolády Lind (90% kakaa)
 lasagne se špenátem a kuřecím masem od mamky.. byly výborné
 míchaná vajíčka s výborným semínkovým bochníkem z Lidlu
 snídaňová ovesná kaše, tentokrát s banánem, kešu oříšky a trochou domácího 
arašídového másla (100% arašídy)
 křehké rohlíčky ACTIVE s tvarůžkami a cherry rajčátky... joo tvarůžky, ty já bych mohla jíst pořád
 banánový chia pudink s hroznovým vínem a sušeným fíkem
 těstovinový mišmaš aneb, co dům dal s tuňákem
 moje další oblíbené suchary Knack Snack s kmínem z Kauflandu a salát ze zelí, zakyslé smetany a už nevím, co všechno jsem tam dávala, ale byl výborný
 slunečnicový chleba zapečený s kečupem, šunkou, sýrem a k tomu jablko
 zase kaše :) tentokrát s jahodami a kouskem čokolády Lind (90% kakaa)
 jasmínová rýže, sezamová semínka, gril. koření, bazalka a sýr... 
hoodně sýru - zapečeno v mikrovlnce
 křehké Toasty Active (celozrnné), tvaroh, slunečnicová semínka a zavařené okurky
 moje domácí müsli - ovesné vločky smíchané se sušeným banánem, kokosem a brusinkami a ještě jsem si do toho přidala čerstvý banán
 kuřecí prsa naložená dva dny předem v tvarohu, kari koření a bazalce, 
k tomu zavařené zelí a  okurky
 rýžové nudle s kuřecím masem, kukuřicí a nějaké to koření


Žádné komentáře:

Okomentovat