čtvrtek 25. srpna 2016

Inspirace z talíře č. 9

mix salátů s pečenou zeleninou (rajče, cuketa, žampiony) a k tomu ještě uzené tofu
 nejlepší lívanec bez mouky, s tvarohem a borůvkami

 snažím se jíst zdravě, ale doma zbylo trochu v hrnci a dostala jsem 
na to hroznou chuť... jesnou za čas mě to nezabije.... 
takže - kuře na paprice ze sáčku, posypané pažitkou 

 ovesná kaše s borůvkami a Lindt hořkou čokoládou (90% kakaa)

 opět kaše, akorát jsem místo borůvek dala sušené plátky kokosu

 zeleninový salát s mozarellou a suchary k tomu

 a jako v každém díle Inspirace z talíře nesmí chybět moje oblíbené...
křehké rohlíčky ACTIVE slunečnicové s domácím burákovým máslem (recept) a s banánem

 tvahoh se skořicí a s mixem oříšků

 salát Coleslaw... můj oblíbenec :)

 ACTIVE Toasty s cizrnovou pomazánkou z Lidlu a mrkev k tomu

 zapečené brambory s vajíčkem a uzeninou...

 snídaňová kaše z rýžových vloček se sušenými fíky, plátky kokosu a kousek ringle

 rýže Basmati s kousky mozarelly, se slunečnicovými 
semínky a s čerstvou bazalkou, posypaný sýrem Eidam 20%

 křehké rohlíčky ACTIVE slunečnicové s výbornou francouzskou 
pomazánkou z Lidlu, rajče a posypané pepřem

 vitamínky ke svačině...banán, jablko, sušené fíky a mix oříšků

 jáhelník s oříšky, politý datlovým sirupem,
výborný, ten se vážně povedl... (recept)

 bílý jogurt s plátky sušeného kokosu a s kokosovýma müsli srdíčkama s kousky čokolády
domácí ovocná zmrzlina, zkoušela jsem bobrvé a byla úžasná...
určitě jsem ji nedělala naposledy

2 komentáře:

  1. Coleslaw mám taky moc ráda :) Budu muset vyzkoušet ty křehké chlebíčky, ještě jsem neměla. A jak píšeš, jednou za čas zhřešit, to člověka nezabije :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je vyzkoušej, pak mi dej vědět, jak ti chutnaly :)

      Vymazat