středa 28. září 2016

Inspirace z talíře č. 11

moje ovesná klasika... tentokrát s banánem, hroznovým vínem a fíky

 žitný chléb s rostlinou pomazánkou a propláchnutými fazolkami

 další ovesná snídaně... na ozdobení hočká čokoláda Lindt 90% a hroznové víno

 kari rýže se sýrem a fazolemi

 rychlá svačinka...

 tofu se zeleninou na kokosovém oleji s rýží a rajčaty

 těstoviny se vším, co jsem měla zrovna po ruce...

 žitné placky - můj nový objev a k tomu výborný 
humus z Lidlu s cherry rajčátky a čínským zelím

 opět a zase ovesná snídaně... se sušenými fíky, s banánem a s hořkou čokoládou

 těstoviny s rajčatovou omáčkou, s mrkví a s fazolemi

 žitný chleba s volským okem a mrkev

 vitamíny na svačinu

 jedna z nejlepších pomazánek z Lidlu... s žitnými placky, jablkem a rajčátkama

 zas a znova....

 basmati rýže, pokapaná citronem, propláchnuté fazole z plechovky a nakrájené rajče....
nahoře pak rozmačkané avokádo s pepřem, solí a citronovou šťávou

 žitný chleba s luštěninovou pomazánkou z Tesca a propláchnutými fazolemi z plechovky 

 poslední dobou jsem si oblíbila fazole, takže každý druhý den je mám v jídelníčku :D

 řecký bílý jogurt, para oříšky, chia semínka, banán a kukuřičné křupínky s kokosem 

 rýže se zeleninovou směsí na kari

a jako poslední, jedna z večeří z Welness víkendu :)

Žádné komentáře:

Okomentovat