čtvrtek 10. listopadu 2016

Inspirace z talíře č. 13

kuřecí steak s volským okem a zeleninová obloha 

 
 tady ještě jeden kuřecí steak, tentokrát se zeleninou, bez volského oka...

míchaná vajíčka, posypaná chia semínky a nejlepší 
semínkový chleba z Lidlu s Humusem, taktéž z Lidlu :)

po dlouhé době salát coleslaw... opět se semínkovým chlebem a humusem

ovesná snídaňová.... s chia semínky a s arašídy v karamelu

pečené batáty s dýní a s žampiony... úžasný oběd!!

další ovesná k snídaní.... s chia semínky, s banánem, 
se sušenými brusinkami a kouskem hořké čokolády 80%

další pečené batáty... s bazalkovým tofu, opečeném na kokosovém oleji

těstoviny se zeleninou a sýrem

kakaovo-čokoládové muffiny od kamarádky...

moje první lívanečky k snídani, sice se mi lehce rozpadaly :-/ ale byly výborné :)

křehké rohlíčky ACTIVE slunečnicové opět s humusem.... 
rajče, okurky a vejce k tomu

čína od mamky... rýže parbolaid s vepřovými kousky na kari, lehce pikantní

ovesné čokoládové sušenky (recept) s jedním z nejlepších jogurtů ke svačině :)

takovouhle misku jsem vždycky chtěla :) byla jsem minulý týden 
v Kiku a měli ji tam za 55,- tak jsem ji tam nemohla 
nechat :) jinak tvaroh s kakaem dozdobený chia semínky, 
mraženými malinami, kouskem kiwi a sušenými datlemi

oříškové musli s bílým jogurtem

kuskus se směsí (čísnká zelenina, tofu, avokádo, slun.semínka, fazole a koření)

kuskus s chia semínky a s bílým jogurtem

tady opět ta směs, co výše... tentokrát se slunečnicovým chlebem

opět ovesná snídaňová v té krásné misce, která se pěkně blbě umývá :D 

.....a nakonec, špenátové lasagne od mamky

Žádné komentáře:

Okomentovat