neděle 12. července 2020

Dýňová polévka II.

Suroviny:
1 dýně hokaido
1 menší cibule
2 lžíce másla
600 ml zeleninového vývaru
1/2 smetaky ke šlehání
sůl, pepř
muškátový oříšek

Postup:
Na másle opečeme cibulku, poté
přidáme dýny nakrájenou nadrobné
kostičky a zalijeme vývarem.
Vaříme do změknutí, poté tyčovým mixérem rozmixujeme dohladka a okořeníme
dle chuti. Nakonec zalijeme smetanou a ještě chvíli povaříme. Podáváme s lžící
zakysané smetany a se semínky či krutony.


8 komentářů:

  1. Dynovou polévku jsem zkoušela jednou a povedla se. :) Jen s ní bylo moc práce :D tvoje vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc práce?? Mě to teda moc práce nedalo a času to taky moc nezabere :)

      Vymazat
  2. Ja milujem polievky a nedávno mamka varila dzinovú polievku. Ale tvoju som ešte nejedla.

    MÔJ DRUHÝ TRÍMESTER

    OdpovědětVymazat
  3. Mňam, to vypadá tak dobře!! 🌷

    Máš můj follow a pokud by ses chtěla vzájemně podporovat, najdeš mě tady:
    Shades of Silvie

    Měj se krásně 🌹

    OdpovědětVymazat
  4. Musím se přiznat, že dýně mi moc nejede a když už, tak nejradši z ní mám omáčku :D v poslední době do krémových polévek ráda přidávám tuhé kokosové mléko, mají pak super chuť.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To kokosové mléko udělá super chuŤ snad ve všech jídlech. Taky ho v kuchyni často používám :)

      Vymazat