středa 15. července 2020

Vepřové kung pao

Suroviny:
500 g vepřové maso
1 červená paprika
1 bílá paprika
1/2 pórku
4 lžíce sojové omáčky
4 lžíce kukuřičného škrobu
50 g arašídů
1 lžíce oleje
400 ml zeleninového vývaru
4 stroužky česneku
sůl, pepř

Postup:
Vepřové maso nakrájíme na nudličky,
ty smícháme se třemi lžícemi sojovky
a 3 lžícemi kukuřičného škrobu. Osolíme
a opepříme. Zeleninu očistíme a nakrájíme
na drobno. Na oleji osmahneme nadrobno nakrájený česnek, a pak přidáme vepřové nudličky, které zprudka orestujeme. Po zatáhnutí přidáme arašídy a ještě chvíli osmahneme. Přidáme zeleninu, zalijeme vývarem a dusíme do změknutí (20 - 30 minut). Nakonec dochutíme solí, pepřem, lžící sojové omáčky. Podle potřeby zahustíme lžící škrobu rozmíchaného ve vodě. Rozdělíme na 4 porce a podáváme nejlépe s rýží.

Zdroj:
https://wantbefitm.blogspot.com / původní recept ZDE
  

Hodnocení:



2 komentáře:

  1. Moc mě těší, že mělo kung pao úspěch ♥ Týjo, já sama jsem ho už nějakou dobu nedělala, tak bych ho mohla znova udělat. V poslední době jsem celkem bez nápadů, co vařit :D :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já u tebe taky vždycky objěvím to, co zkusíš z mého blogu a já to už hrozně dlouho nedělala, nakonec jsou ty výzvy dobré i k těmto účelům.. :D

      Vymazat